Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah



Salam Maal Hijrah untuk semua ya. Semoga kita semua akan terus berhijrah dari hari ke hari menuju ke sesuatu yang lebih baik di dalam semua aspek. InsyaAllah, doa saya sendiri agar saya akan menjadi:

1. Seorang hamba Allah yg lebih baik
2. Seorang isteri yang lebih baik
3. Seorang anak dan menantu yang lebih baik
4. Seorang ibu yang lebih baik
5. Seorang adik, kakak, adik ipar, kakak ipar dan ibu saudara yang lebih baik
6. Seorang pendidik yang lebih baik
7. Seorang pekerja yang lebih baik
8. Seorang pelajar yang lebih baik
9. Seorang sahabat yang lebih baik

InsyaAllah, semoga Allah terus permudahkan perjuangan dan perjalanan hidup saya bersama keluarga tersayang. Untuk sahabat-sahabat blogger dan juga silent readers blog saya, begitu jugalah doa saya utk anda semua.

No comments:

Post a Comment

What say you?