Sunday, July 31, 2011

Dah shopping raya?



Kawan2 dah shopping raya? Mestilah sudah kan, saya dan family ni mcm terlambat je kali ni. Ttp time shopping kat Sunway Carnival semlm, punyalah ramainya org, masing2 nak shopping baju raya especially kat anak2. Riuh rendah children's department tu dgn suara budak2 termasuklah dgn suara anak2 saya yg tak berhenti berleter kat saya dan suami sbb letih try baju. Actually mrk lebih berminat nak gi beli toys, CD dan main kat play land yg besar tu, tp saya dan suami nak pulun habiskan shopping keperluan raya utk mrk pd hari tu juga. So, mcm2 perangai lah ada, kejap lapar, kejap menangis, kejap merungut, kejap merajuk, kejap berlari dan mcm2 lagilah. Adoi, anak2 teruna ni! Beberapa kali jugalah kena "cubitan manja" drp saya. At last hanya sempat belikan baju2 dan sepasang seluar je, kasut dan beberapa pasang seluar lg kena shopping lain kali pula nampaknya.

Yg kelakarnya slps habis shopping dan bermain berjam-jam  kat play land, kedua2 anak teruna ni nak berurut kat massage chair bersama dgn Dadi mrk. Kedua2nya cakap mrk letih sgt shopping. Hehe, kesian pun ada, kelakar pun ada.

No comments:

Post a Comment

What say you?