Friday, July 20, 2012

Lahirnya puteri yg ditunggu



Salam semua. Alhamdulillah saya selamat melahirkan puteri pertama dan anak ketiga saya ni pd 14 Julai 2012, pukul 5.45 pg. Puteri ini kami namakan Naurah Addeena Wafiya yg bermaksud Bunga agama kami yg sempurna. Smg Wafiya akan membesar sbg anak solehah yg menjadi bunga penyeri hidup kami sekeluarga dan insan2 disekelilingnya. InsyaAllah, nanti ada masa saya ceritakan pengalaman melahirkan Wafiya kat blog ni.

Buat kawan2 semua, selamat berpuasa saya ucapkan. Npknya Ramadhan saya kali ni lebih meriah dgn kehadiran Wafiya walaupun ibu Wafiya sendiri belum dpt berpuasa.


17 comments:

  1. salam kaz.Tahniah atas kelahiran baby girl yg pertama!Teruja k.atie baca...Penyeri istana cinta kaz & HB.
    Sedap namanya.Mesti abang2nya st truja juga dgn kelahiran adik mereka ini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak atie, alhamdulillah, rezeki dari Allah. Abang2nya sgtlah teruja, kak atie, especially Wafriy. Dia mmg tak berenggang langsung dari adik dia.

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Tahniah Kak Kaz...ada la geng lepas ni..bunga baju sama2,baking kek sesama,gosip2 org pompuan sesama...he he he..
    Panjang nyer nama..tegagap2 menantu akak sebut masa nak nikah nnt..hu hu..
    pas ni jgn pulak kurang kasih sayang kat hero ber2 tu...

    best la dapat lesen besar x puasa sebulan..he he...yang x bestnya masa nak ganti la pulak nanti...hu hu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Bidadarindu, bila nak berblog semula ni?
      Aduhai, kasih sayang kat anak2 lelaki akak tak berkurang malahan semakin bertambah2 dgn kehadiran anak perempuan ni. Mmg seronok dpt geng sbb tak sabar2 pakaikan dia baju kembang2 dan ropol2.
      Akak tak seronok takleh puasa sbb rasa byk ruginya tp menjaga dan menyusukan anak tu pun satu ibadah kan.

      Delete
  3. Tahniah sekali lagi Ina - Alhamdulilah! Fizin tumpang happy dengan berita ini :)
    Peluk cium Wafiya ya.
    p/s:- raya nanti fizin g tgk ina & baby ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Fizin, tq juga sbb ada ucapan khas kat entry blog Fizin. Selamat berpuasa ya buat Fizin sekeluarga. InsyaAllah nanti kita jumpa.

      Delete
  4. Tahniah Kaz... dah dapat puteri... sama macam akak dululah yg ketiga baru dpt puteri.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak, syukurlah dpt juga anak perempuan kan. Kaz pun happy sgt2.

      Delete
  5. congratulations aunt. kaz!!!!! ^^

    ReplyDelete
  6. Congrats dear kaz...a beautiful name for a beautiful baby girl.

    ReplyDelete
  7. Salam Yong Kaz,

    waahhh dah selamat melahirkan sotrang putri, pelengkap 2 hero tu. Tahniah dan Alhamdulillah. Semoga dia menjadi putri yg solehah! Selamat berpantang!

    ReplyDelete
  8. Tahniah kaz..sedapnya nama...:)moga membawa cahaya nor solehah..

    ReplyDelete

What say you?