Saturday, December 17, 2011

Hari Penyampaian Hadiah dan Graduasi Wildan

Dah lama berlangsungnya konvo tadika Wildan ni, dah hampir 3 minggu ttp disebabkan kemalasan yg melanda, baru sekrg saya nak update. Nak upload gambar byk2 ni perlukan masa yg banyak dan juga kena gunakan laptop. Setakat update dgn handphone saya tu, cuma satu gambar je yg boleh di upload. Ok, jom layan gambar2 Wildan semasa konvokesyen Tadika Perintis Kecil yg diadakan pada 26 November 2011. Walaupun baru konvo tadika, hati saya dah terasa sgt sebak melihat Wildan di atas pentas. Dia menerima hadiah Cemerlang di dalam 5 matapelajaran dan hadiah pelajar yang rajin dan berusaha. Paling sebak ketika melihat dan mendengar dia menyanyikan lagu "Ayah dan Ibu" bersama kawan-kawannya kerana mata dia tak berkelip melihat wajah saya sambil menyanyikan lagu tersebut.





















6 comments:

  1. Salam Kaz,

    Waaah dia kat depan sekali menyanyi utk Ayah dan Ibu dia. Mata akak pun berkaca2 baca report ni. Semoga Wildan terus berjaya dlm kehidupan rohani dan jasmani dan menjadi anak yg soleh!

    ReplyDelete
  2. congrats wildan...ayah ibu must be very proud of you, boy!

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Kak Halima di atas doa tu.

    Tq Chinda dearie.

    ReplyDelete
  4. Wah..hensom nya Wildan..Betul tu Kaz..mmg tersentuh hati ibu kita kalau ank nyanyi utk kita dan pandang tepat kat kita mcm tu..Moga Wildan membesar jadi anak soleh kebanggaan ibu dan ayahnya..

    ReplyDelete
  5. SALAM KAZ...SLMT TAHUN BARU 2012 & TAHNIAH TUK WILDAN...semoga terus berjaya dalam pelajaran & hidupnya.Aminnn

    ReplyDelete
  6. salam kaz.apa kabar?lama menyepi,semoga kaz sihat2 selalu ya.

    ReplyDelete

What say you?