Monday, July 22, 2013

Wildan & Wafriy @ sahur



Inilah telatah dua hero kesayangan saya ketika bersahur. Masing-masing nak makan sambil baring atas sofa. Layankan je lah, janji diaorg bersahur dan tak letih ketika berpuasa nanti. Alhamdulillah, setakat ni kedua-dua mereka berpuasa penuh. Dan syukurlah mmg kali ni kedua-dunya diberikan Allah kesihatan yg baik dan sgt cergas walaupun berpuasa. Wildan pun dah tak berdrama mcm dulu-dulu. Tahun lepas ketika di darjah 1 pun Wildan puasa penuh cukup sebulan. Wafriy pula asalnya saya dan suami kata belajarlah utk puasa separuh hari sbb dia baru 6 tahun tp syukurlah dia sendiri nak puasa penuh.

Menu mereka berdua senang sahaja. Utk berbuka, menu Wildan ialah nasi dan ayam goreng. Wafriy pula nasi dengan telur atau udang. Utk bersahur pula, menu Wildan ialah nugget atau fries. Wafriy pula nasi dan telur kicap.

InsyaAllah, smg dapatlah mereka berpuasa dgn sempurna kali ini. Pastinya ada hadiah utk mereka dari saya dan suami sebagai satu galakan utk mereka berlatih mengerjakan puasa.

2 comments:

  1. Salam kaz,mcm2 ragam anak2 kecil kita bila brpuasa ni ya.Semoga cukuplah sebulan anak2 kaz ni brpuasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete

What say you?