Saturday, January 8, 2011

Congrats Abang!



Congrats to my beloved husband kerana dapat first place untuk KMPP Toastmasters Club International Speech Contest 2010/2011 yg diadakan beberapa hari lalu. Alhamdulillah, such a lovely beginning untuk tahun 2011 ni, semoga Abang akan terus berjaya di dalam setiap apa yg Abang lakukan. Sebagai isteri, saya sangat2 berbangga dgn kejayaan suami saya.

Kalau diikutkan cerita dari arwah mak mertua saya, sejak kecil lg suami saya ni mmg sentiasa menang setiap pertandingan bahas atau debate yg disertainya. Walaupun hakikatnya suami saya ni pendiam orangnya (berbeza sungguh dgn isteri dia ni), tetapi bila buat presentation (termasuklah menyanyi) dia mmg boleh buat orang ternganga. Suami saya sgt mengharapkan agar ada antara anak2 kami nanti mewarisi minat dan bakat dia dlm bidang syarahan atau debate ni. InsyaAllah......

1 comment:

  1. teringat husband teacher nyanyi masa sambutan Hari guru dulu..hehe

    ReplyDelete

What say you?