Sunday, January 16, 2011

Happy Birthday Abang!

Happy birthday to my other half a.k.a my beloved husband. Smg panjang umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yg baik, terus sukses dalam career dan hidup dan semoga terus setia dan sabar bersama saya dan anak2 melalui kehidupan ini.

Walaupun birthday suami saya ialah hari ni tetapi saya 'paksa' suami potong kek semalam juga. Tak sabar nak tgk kek yg saya buat tu menjadi atau tidak dan tak sabar nak bagi hadiah.

Ini dia cream cheese cake yg saya buat dgn penuh kasih sayang utk suami saya. Ni mmg favourite suami dan juga seluruh family saya. In fact, cheese cake ni lah yg saya bawa sbg buah tangan ketika first time dibawa bertemu dgn keluarga mertua. Dah lama saya tak buat ttp since dah ada oven baru ni, InsyaAllah saya akan tunaikan permintaan family dan kawan2 yg dah lama dok bertanyakan cheese cake ni.

Seperti biasa, budak kecik ni akan sentiasa 'memeriahkan' suasana. Tak habis2 dia bertanya "bila nak celebrate birthday Wafriy pulak?".

Hadiah utk suami tercinta. Yg kat atas sekali tu dari Mama, yg kedua tu dari saya dan yg ketiga tu dari anak2.

Untuk suami tersayang, Ibu, Wildan dan Wafriy sgt2 menyayangi dan mengasihimu sepenuh hati. May we live happily forever and ever in this world and hereafter.

6 comments:

  1. Happy irthday untuk abg Kaz...Semoga dirahmati Allah selamanya ..amin

    ReplyDelete
  2. Ina tolong sampaikan Happy Birthday untuk Rizal - rupanya suami kita sama2 sambut besday bulan January. Agak2 nya perangai mereka sama tak? he..he..

    Tentu sedap kek Ina buat tu. Fizin pun teringin nak makan!

    ReplyDelete
  3. kaz...selamat hari jadi utk hubby kaz yer..
    kek tu buat sendiri ke..amboii tak sangka pandai ko buat kek eh..mesti sedap.

    ReplyDelete
  4. Fizin, tq, mmg ina tgk mereka ada persamaan terutama sekali bab pendiam dan pemalu. Kedua2nya pendiam dan pemalu kan.
    Kek tu mmg sedap Fizin sebab resepinya yg mmg sedap, sesiapa buat pun akan jadi sedap.

    ReplyDelete
  5. Kak Pia, tq ya. Haha, ikut resepi je akak, sesiapa pun boleh kan.

    ReplyDelete

What say you?