Monday, May 30, 2011

Syukurlah.....

Alhamdulillah, akhirnya boleh juga saya sign in kat blog kesayangan saya ni. Dah berhari-hari saya 'berhempas pulas" berusaha utk log in tp tak berjaya. Mcm2 cara saya try tp tak boleh. Bukan setakat nak log in, nak komen kat blog kawan2 pun tak boleh. Punyalah frust sbb kebetulan byk jugalah 'benda' yg nak di upload dan dikongsi. Katanya ada problem dgn Google account, dah verify segala tp tak boleh juga. Sekrg ni kalau ada yg tanya saya mcm mana saya buat sampai boleh log in semula, saya sendiri pun tak ingat sebab mcm2 yg saya buat. Apapun, syukurlah saya dah boleh log in. Blog ni walaupun tak seberapa tp sgt meaningful buat saya. Kat sini saya berhubung dgn kawan2 lama, kat sini saya dapat kawan2 baru dan kat sini saya dapat byk info dan yg paling best resepi2 yg baru.

Nanti saya upload dan update kemudian, sekrg waktu bekerja, tak berani nak mengadap blog lama2. Apapun, saya sgt2 bersyukur dan lega....

6 comments:

  1. ooo kisahnya..mungkin kak kena guna google chrome pulak pas nie..

    ReplyDelete
  2. agree...kena guna google chrome,coz i also had the same problem before...Few days jugakla...alhamdulillah,after that baru ok...

    ReplyDelete
  3. Bidadarindu and Cuda: Chrome pun dah try, Opera pun dah try tp tak leh. But at last dah ok ni, kira oraitlah.

    ReplyDelete
  4. Kaz, happy to see you're back...very much alive and kicking. Can wait to read your next post...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Kaz,
    Alhamdulillah, akhirnya dapat besiaran semula, akak pun pernah juga alami masalah cam gini, jenuh research sana sini, kita pula tak berapa nak celik IT, lagila kacau bilau dibuatnya.

    Tks Kaz diatas tempahan itu, harap Kaz n
    Wafriy sukakannya. Tak sabar nak tengok n3 Kaz mengenainya.......tungguuuuuuu

    ReplyDelete
  6. "alhamdulillah,akhirnya!Kaz..lama nya tak 'jumpa'...akak sibuk sgt dgn aktiviti kat taman akk ni dan ank2 yg berlonggok kt umah time cuti ni.."

    ReplyDelete

What say you?