Sunday, May 15, 2011

Kursus dan Hi-Tea

Salam semua, lama rasanya saya tak update blog yg tak seberapa ni. Kat bawah ni saya letak gambar2 semasa berkursus di KL minggu lepas. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar spt yg dirancangkan. Banyak ilmu yg saya dapat dan byk juga duit yg dihabiskan, hehe...biasalah kan, org perempuan ni, kalau berkursus mesti ambil kesempatan nak shopping sama. Ustaz2 yg ikut kursus ni sampai geleng kepala tgk pensyarah2 perempuan ni yg asyik memborong setiap kali singgah ke mana2 tempat pun. Paling sakan kami memborong ketika di Jalan TAR dan Sogo lah. Bestnya, rasa mcm nak pergi je lagi slps ni. Disebabkan saya sibuk sgt dgn "pelbagai agenda" kat sana, saya tak sempat pun nak ambil gambar byk2. Setakat ni je lah yg ada:



Roommate saya semasa berkursus kali ni , Kak Ani.

Kat atas bas. Gambar gelap sikit.

Semasa mendengar taklimat dari JAKIM di Masjid Putrajaya bersama Kak Yatie dan Kak Ina. Tembamnya pipi saya!

Gambar tak clear tapi nak letak jugak.

Walaupun seronok berkursus dan bershopping, di hati ini tetap rindukan husband dan anak2 saya. Tak sabar rasanya nak balik utk berjumpa mereka. Sampai di kolej kira2 pukul 9.30 malam, di dlm kereta Wildan pujuk saya utk attend hi-tea sempena mother's day celebration di tadika dia keesokan harinya. Semua ibu dijemput utk makan2 dan ada pot luck. Husband dah beritau saya di dlm telefon, tetapi disebabkan dah tahu saya akan balik lewat dan tak sempat nak buat apa2, saya cakap kat husband tak payah pergi lah. Tetapi bila dgr pujukan Wildan, kesianlah pula. Tak sampai hati rasanya nak hampakan dia, so saya pun bersetuju utk pergi. Malam tu, saya tidur pukul 1 pagi siapkan kek coklat ni.


Ada pertandingan nama masakan paling kreatif. Fikir punya fikir, saya letak "Kek Coklat Semanis Kasih, Selemak Sayang Bonda". Dapat jugalah hadiah sagu hati.



Laku juga kek coklat saya ni. Alhamdulillah.

Wildan penat berlari ke sana-sini. Wafriy pun ada juga tapi asyik "hilang' je sbb asyik nak bermain dgn kawan2.

Saya dan Kak yatie, sama-sama dah letih sebenarnya sbb tak cukup rehat dan tidur.

Hadiah2 yg saya dapat. Alhamdulillah, seronok juga dapat hadiah ni.

No comments:

Post a Comment

What say you?