Wednesday, July 28, 2010

Happy Hour at Taman Belia

Salah satu tempat wajib pergi setiap kali aku sekeluarga tidur di rumah Ba ialah Taman Belia yg sekarang ni dah ditukar nama kpd Taman Perbandaran. Anak2 suka sebab taman permainannya luas dan ada pelbagai jenis mainan. Suamiku pula suka sebab ada byk aktiviti riadah. Aku biasa sajalah, asalkan mereka happy, aku pun happy.

On the way



Bermain frisbee- suami excited sgt nak ajar aku dan anak2 main frisbee ni. Best!



Main kat Playground- Wildan dan Wafriy mmg suka main playground (ada ke budak2 yg tak suka main playground?). Kat depan rumah aku pun ada playground tp jarang sgt aku bagi mereka bermain kat situ kerana faktor masa dan keselamatan.



Exercise- suamiku mmg seorg yg health conscious, dulu sblm berkahwin dia selalu beriadah kat sini.


Posing time!



No comments:

Post a Comment

What say you?