Saturday, July 31, 2010

Steamboat lagi...

Tiba-tiba aku rasa teringin nak makan steamboat lagi. Dah lama kawan aku recommend kedai ni kat aku- The Chicken Chop Shop. Katanya selain dari chicken chop, steamboatnya juga sedap. On the way balik dari menghantar Mama ke stesen bas, kami sekeluarga singgah makan di sini. Mood anak-anak pun dah ok sikit sebab mereka terlena tadi di dalam kereta.

Asalnya order fries ni untuk anak2 tp memandangkan steamboat lambat sampai, aku dan suami pun makan sama.
Dah ok sikit mood kedua beradik ni.

Mmg sedap dan harganya jauh lebih murah dari steamboat Johnny's dan juga Cinta Sayang. Cuma RM 19.90 untuk set 2 orang makan.

Bersungguh-sungguh aku makan. Tomyamnya cukup rasa masam dan pedasnya. Boleh bawa Mama makan kat sini bila Mama balik nanti.

Bila dah kenyang, baru terfikir "alamak, terlebih sudah!". So, aku dan suami sama2 exercise semalam. Suami buat complete work out, aku buat yg simple2 saja- guna soft dumbbells dan twister. Dah dekat nak raya ni, takut tak muat pakai baju raya yg aku dah tempah tu.

No comments:

Post a Comment

What say you?