Sunday, December 26, 2010

Award dan haiwan



Ni award terbaru yg diberi dari Kak Atie. Tq very very much Kak Atie. Sebenarnya saya ni taklah seceria mana pun, mood entry pun berubah2 mengikut mood sendiri. Namanya pun manusia, perempuan pula, mmg mcm roller coaster kan mood swing kita. Nak jawab soalan Kak Atie, 3 haiwan kesayangan saya:

1. Ikan- ikan2 ni cantik especially yg colourful tu. Saya suka tgk movement mereka di dlm akuarium. Kebetulan saya juga sukakan laut, so mmg kenalah gandingan ikan dan laut, cukup membawa ketenangan kpd saya.

2. Butterfly- sama spt di atas, saya suka tgk colour mereka yg warna-warni tu dan juga movement mereka yg sgt cantik.

3. Burung- juga sama spt di atas. Graceful, free to do anything, tak kacau orang dan sgt menenangkan sesiapa yg memandang.

Bercakap fasal haiwan ni, anak2 dah lama nakkan 'pet turtle' tapi suami belum izinkan saya beli. Anak2 saya kan cepat allergic so takut kalau pet turtle ni membahayakan kesihatan diaorg pula.

No comments:

Post a Comment

What say you?