Monday, June 21, 2010

Busy

Dah lama bebenar tak online, samada facebook ataupun blog. Mmg betul2 busy, busy dgn kerja dan juga busy dgn urusan keluarga. Ni belum start semester 3 kat USM ni, bila dah start nanti rasanya nak bernafas pun tak sempat. Punyalah exaggerate ya.
Last week, aku dah attend taklimat untuk research paper a.k.a thesis aku yg akan bermula pada Julai ini. Setakat yg diberitahu, supervisor aku ialah seorg pensyarah wanita dari bidang Educational Psychology and Pre-school Education. Tawakkal ajelah, aku percaya pada ketentuan takdir dan aku sentiasa percaya bahawa Allah sentiasa mempunyai perancangan yg terbaik untuk hambaNya. Aku sekrg sudah pun memulakan operasi mencari tajuk yg sesuai utk researchku ini. Aku sebolehnya tidak mahu meneruskan tajuk yg aku buat utk proposal yg lepas krn ianya terlalu common. Kalau boleh, aku mahukan tajuk yg lebih mencabar, lebih menarik dan yg penting dpt menyumbang sesuatu kpd dunia pendidikan, sekurang-kurangnya di peringkat kolejku ini. Bukanlah aku ni hebat sgt tp entahlah....aku nak buat sesuatu yg dpt memberi kepuasan dan kebanggaan kpd diriku sendiri. Alang-alang aku berjuang, biarlah aku berjuang habis-habisan. Smg Allah sentiasa bersamaku dan memudahkan segala urusanku dan InsyaAllah biar apa pun terjadi, keutamaan hidupku tetap keluargaku.

No comments:

Post a Comment

What say you?