Wednesday, May 12, 2010

An evening with Sabina



Memandangkan kelas belum bermula krn pelajar2 baru terlibat dgn aktiviti2 minggu orientasi, aku mempunyai sedikit masa utk 'bersukaria'. Sebelum balik dari pejabat, aku dan Sabina, one of my best and closest friends, sempat bersantai sambil minum white coffee kat De Pongsu Cafe kat dlm kolej aku. 3 minggu tak berjumpa, byk cerita yg kami bual dan kongsikan. Sab ni dah aku kenali selama 10 tahun dan dia sentiasa ada untukku. Di saat aku gembira, aku menangis, saat aku accident dan kena buat police report, saat aku nak putuskan hubungan dgn seorg mamat ni, saat aku 'declare' hubungan aku dgn husbandku, saat aku bertunang, nikah, bersanding, slps bersalin, slps operation dan segalanyalah, dia antara orang yg ada di sisiku. Paling aku suka bila Sab beritahu Robin ( buah hati pengarang jantungnya) dah pun berjumpa ayahnya. Happy nya aku dgr, it is another positive step. Cepatlah Sab dan Robin, aku tak sabar nak menunggu that great news from both of you. Robin, jgn tunggu lama2, nanti diambil orang.

No comments:

Post a Comment

What say you?